اخبار و رويدادهای همايش

موضوعات ارسال شده در بهمن 1395

نمایندگان ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی 96 در هجده استان معرفی شدند
نمایندگان ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی 96 در هجده استان معرفی شدند
طی احکامی از سوی رییس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، نمایندگان استانی این ستاد در سال 96 و در هجده استان مشخص و احکام خود را دریافت کردند. (ادامه)
تاریخ: 1395/12/02   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
آخرین مهلت ارسال مقاله به دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام شد
آخرین مهلت ارسال مقاله به دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام شد
بیستم فروردین ماه 96 به عنوان آخرین مهلت ارسال مقاله به دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام شد. (ادامه)
تاریخ: 1395/11/26   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
روابط‌عمومی کشور نیازمند نگرشی جدید و اثربخش است
روابط‌عمومی کشور نیازمند نگرشی جدید و اثربخش است
  روابط‌عمومی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین دستگاه‌های اجرایی کشور در تمامی عرصه‌ها، به‌رغم دارا بودن عمری نسبتا طولانی، در برخی مواقع از سهم اندکی در تعاملات سیاسی،... (ادامه)
تاریخ: 1395/11/24   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
 پروژه‌های سازمانی و پیوست رسانه‌ای لازم و ملزوم یکدیگرند
پروژه‌های سازمانی و پیوست رسانه‌ای لازم و ملزوم یکدیگرند
با توجه به امکان بروز مشکلات و موارد پیش‌بینی نشده در اجرای پروژه‌های سازمانی، وجود پیوست رسانه‌ای مناسب به منظور پیش‌بینی و ارایه راهکارهای برون رفت از بحران و نیز پاسخگویی... (ادامه)
تاریخ: 1395/11/20   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
اعتبار بخشیدن به فعالیت‌های سازمان یکی از شاخصه‌های روابط‌عمومی موفق است
اعتبار بخشیدن به فعالیت‌های سازمان یکی از شاخصه‌های روابط‌عمومی موفق است
روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با ایجاد برخی تغییرات در نوع نگرش و رفتارهای سازمانی خود علاوه بر اعتبار بخشیدن به فعالیت‌های سازمان، سبب بوجود آمدن اعتماد دوسویه بین مخاطبان و کارکن... (ادامه)
تاریخ: 1395/11/13   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
 دسترسی به حجم انبوه اطلاعات از مزایای بکارگیری روابط‌عمومی الکترونیک است
دسترسی به حجم انبوه اطلاعات از مزایای بکارگیری روابط‌عمومی الکترونیک است
بدلیل بروز نوعی انقلاب در زمینه‌های اطلاع‌یابی، اطلاع‌رسانی و ارتباطات در فضای مجازی، سرعت و شتاب انتشار داده‌ها و اخبار به حدی رسیده است که کوچکترین غلفت از سوی روابط‌عمومی... (ادامه)
تاریخ: 1395/11/11   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
 فرم فراخوان مقاله و ثبت نام دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و ششمین دوره کنفرانس روابط عمومی و صنعت
فرم فراخوان مقاله و ثبت نام دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و ششمین دوره کنفرانس روابط عمومی ...
فرم فراخوان مقاله و ثبت نام دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و ششمین دوره کنفرانس روابط عمومی و صنعت منتشر شد (ادامه)
تاریخ: 1395/11/06   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
 تعامل صحیح روابط‌عمومی و رسانه‌ افزایش رضایتمندی مخاطبان را در بر خواهد شد
تعامل صحیح روابط‌عمومی و رسانه‌ افزایش رضایتمندی مخاطبان را در بر خواهد شد
تعامل و ارتباط صحیح مابین روابط‌عمومی‌ و رسانه‌ به عنوان یکی از اصلی‌ترین و با اهمیت‌ترین وظایف این نهادها به‌شمار رفته و از اهمیت فراوانی در افزایش سطح رضایتمندی مخاطبان بر... (ادامه)
تاریخ: 1395/11/06   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
کمک به افزایش سطح دانش کارکنان سازمان یکی از وظایف روابط‌عمومی‌ها است
کمک به افزایش سطح دانش کارکنان سازمان یکی از وظایف روابط‌عمومی‌ها است
  برگزاری و شرکت در نشست‌های علمی و تخصصی در حوزه‌های مختلف به همراه نشر و توسعه دستاوردهای حاصل از آن به عنوان یکی از مسوولیت‌های روابط‌عمومی، سبب ارتقای دانش مد... (ادامه)
تاریخ: 1395/11/03   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0

 
 
 
ورود به سايت