اخبار و رويدادهای همايش

موضوعات ارسال شده در مرداد 1396

مطالعه و شناخت احساسات و رفتارهای آشکار و نهان مخاطبان لازمه حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی است
مطالعه و شناخت احساسات و رفتارهای آشکار و نهان مخاطبان لازمه حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی است
مدیریت نگرش‌های فردی و جمعی و متقاعدسازی عمومی مخاطبان و کارکنان، از طریق ارایه واقعیت‌ها و دستاوردهای یک سازمان، به عنوان موضوعی اساسی در ایجاد حس وفاداری و تعلق خاطر، از ... (ادامه)
تاریخ: 1396/05/30   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
رسانه‌های اجتماعی موجب آسان‌سازي در دستيابي به حجم وسيعي از اطلاعات و خدمات شده‌اند
رسانه‌های اجتماعی موجب آسان‌سازي در دستيابي به حجم وسيعي از اطلاعات و خدمات شده‌اند
روابط‌عمومي‌‌ها به عنوان يكي از اصلی‌ترین نهادهاي اجتماعي، می‌بایستی با بکارگیری ابزارهای نوینی همچون رسانه‌های اجتماعی، ضمن ارایه خدمات و انتشار اخبار صحیح از رخدادها و رو... (ادامه)
تاریخ: 1396/05/30   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
پیام تبریک سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رییس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار
پیام تبریک سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رییس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی به مناسبت فرا رسیدن روز خ...
فرا رسیدن روز خبرنگار كه روز پاسداشت قلم است را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم تبریک و تهنیت عرض نمایم. (ادامه)
تاریخ: 1396/05/19   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
همزمان با روز خبرنگار از پوستر پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی رونمایی شد
همزمان با روز خبرنگار از پوستر پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی رونمایی شد
همزمان با 17 مرداد، روزگرامیداشت خبرنگار از پوستر پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی که شهریورماه سالجاری برگزار می‌شود، رونمایی شد. (ادامه)
تاریخ: 1396/05/18   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
چگونگي بکارگیری رسانه‌های اجتماعی نيازمند برنامه‌ريزي جامع است
چگونگي بکارگیری رسانه‌های اجتماعی نيازمند برنامه‌ريزي جامع است
امروزه رسانه‌های اجتماعی به‌عنون جزء لاینفک زندگی در جوامع مختلف مورد توجه می‌باشند و لزوم برنامه‌ریزی در خصوص نحوه استفاده از آنها به یک ضرورت تبدیل شده است. (ادامه)
تاریخ: 1396/05/15   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
کمک به جریان گردش آزاد اطلاعات از دستاوردهای بکارگیری رسانه‌های اجتماعی است
کمک به جریان گردش آزاد اطلاعات از دستاوردهای بکارگیری رسانه‌های اجتماعی است
ارتباطات به عنوان محور اصلی وظایف روابط‌عمومی از اهمیت بسزایی برخوردار است و سازمان‌ها با تمرکز بر این موضوع است که می‌توانند نسبت به شناسایی نیازهای واقعی مخاطبان خود اقدا... (ادامه)
تاریخ: 1396/05/15   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
روابط‌عمومی تعاملی نقطه آغاز حرکت به‌سوی روابط‌عمومی حرفه‌ای است
روابط‌عمومی تعاملی نقطه آغاز حرکت به‌سوی روابط‌عمومی حرفه‌ای است
مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی می‌بایستی با بکارگیری آخرین متدها و شیوه‌های علمی در حوزه‌های مختلف کاری، نسبت به گام نهادن در راستای استقرار روابط‌عمومی حرفه‌ای در سازمان خ... (ادامه)
تاریخ: 1396/05/09   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
سازمان‌های حرفه‌ای نیازمند آموزش مدیران و کارکنان خود در موضوع رسانه‌های اجتماعی هستند
سازمان‌های حرفه‌ای نیازمند آموزش مدیران و کارکنان خود در موضوع رسانه‌های اجتماعی هستند
با توجه به تغییرات صورت پذیرفته در فعالیت‌ روابط‌عمومی‌ها که به‌واسطه ظهور رسانه‌های جدید به‌وقوع پیوسته، لزوم ارتقاء دانش مدیران و کارشناسان این بخش از سازمان به‌منظور آشنا... (ادامه)
تاریخ: 1396/05/03   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0
مفهوم‌شناسی دقیق الزامات و کارکردهای رسانه‌های اجتماعی از اصلی‌ترین نیازهای جوامع امروزی است
مفهوم‌شناسی دقیق الزامات و کارکردهای رسانه‌های اجتماعی از اصلی‌ترین نیازهای جوامع امروزی است
هدف نهایی در آینده‌نگاری رسانه‌های اجتماعی این است که از طریق به کار بردن روش‌های مختلف نسبت به رفع ابهامات و نادانسته‌های مخاطبان در خصوص معرفی کالا، خدمات و یا دستاوردهای... (ادامه)
تاریخ: 1396/05/02   گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک    توسط: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک    نظرات: 0

 
 
 
ورود به سايت