اخبار و رويدادهای همايش

تاریخ: 1396/05/02 نظرات: 0 نظر نمایش: 130 مرتبه تعداد امتیاز: 0   (Article Rating)
مفهوم‌شناسی دقیق الزامات و کارکردهای رسانه‌های اجتماعی از اصلی‌ترین نیازهای جوامع امروزی است

مفهوم‌شناسی دقیق الزامات و کارکردهای رسانه‌های اجتماعی از اصلی‌ترین نیازهای جوامع امروزی است

هدف نهایی در آینده‌نگاری رسانه‌های اجتماعی این است که از طریق به کار بردن روش‌های مختلف نسبت به رفع ابهامات و نادانسته‌های مخاطبان در خصوص معرفی کالا، خدمات و یا دستاوردهای مهمی که منافع مشترک سازمان و مخاطب را در پی داشته باشند، اقدام نمایند.

علی مصریان، عضو شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی که به مناسبت در پیش بودن پنجمین دوره این کنفرانس سخن می‌گفت با بیان این مطلب ادامه داد: تبیین نقش رسانه‌های اجتماعی در محیط‌های پیچیده امروزه، مستلزم مفهوم‌شناسی دقیق از الزامات و کارکردهای این نوع از رسانه‌ها و شناسایی نیازهای مخاطبان در قبال خدمات قابل ارایه از سوی سازمان‌های اجتماعی و مالی است.
مصریان در ادامه گفت: امروزه شیوه‌های مختلف در خصوص جذب و اقناع مخاطبان یک سازمان وجود دارد که در این بین رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان یکی از عمومی‌ترین و ساده‌ترین این روش‌ها، می‌توانند با مدیریت رویدادها نسبت به القا یک هدف و باور خاص در ذهن مخاطب خود، به آنچه در نظر دارند دست پیدا نمایند.
عضو شورای سیاست‌گذاری پنجمین کنفرانس روابط‌عمومی همچنین در خصوص قدرت روزافزون رسانه‌های اجتماعی گفت: قدرت رسانه‌های اجتماعی را می‌توان در ابعاد مختلف بررسی و شناسایی کرد. بخشی از قدرت این رسانه‌ها ناشی از ساختار آنها در فراگیری و سهولت در دسترسی به حجم انبوهی از اخبار و اطلاعات و بخشی دیگر ناشی تعاملی و دوسویه بودن آنها است.
مصریان در پایان گفت: با توجه به این موضوع که امروزه مخاطبان با رصد اخبار گوناگون در رسانه‌های مختلف اجتماعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به صحت یک رویداد مطلع و در برابر حجم انبوهی از تبلیغات که اذهان آنها را هدف قرار داده آگاهی پیدا کرده‌اند، عدم سیاست‌گذاری صحیح و مشخص در زمینه جذب و اقناع مخاطب سبب می‌شود که نه تنها دستیابی به اهداف تعیین شده غیرممکن شود، بلکه دستاوردهای گذشته یک سازمان نیز با مخاطرات جبران ناپذیری مواجه گردد.
لازم به ذکر است پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.i-pr.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88807453 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

کد: 1432
گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک
نویسنده خبر: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک
[HASIMAGES]
 
تصاویر مرتبط
[IMAGES]
[/HASIMAGES]
امتیاز بندی

 
 
 
ورود به سايت