اخبار و رويدادهای همايش

تاریخ: 1396/05/30 نظرات: 0 نظر نمایش: 458 مرتبه تعداد امتیاز: 0   (Article Rating)
رسانه‌های اجتماعی موجب آسان‌سازي در دستيابي به حجم وسيعي از اطلاعات و خدمات شده‌اند

رسانه‌های اجتماعی موجب آسان‌سازي در دستيابي به حجم وسيعي از اطلاعات و خدمات شده‌اند

روابط‌عمومي‌‌ها به عنوان يكي از اصلی‌ترین نهادهاي اجتماعي، می‌بایستی با بکارگیری ابزارهای نوینی همچون رسانه‌های اجتماعی، ضمن ارایه خدمات و انتشار اخبار صحیح از رخدادها و رویکردهای سازمان مطبوع خود، نسبت به برقراری تعامل دوسویه و ایجاد حس اعتمادآفرینی در بین مخاطبان خود اقدام نمایند.

حمیدرضا عظیمی، رییس مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر که در آستانه برگزاری پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: شناخت صحیح و مناسب درخصوص کارکردها و امکاناتی که یک ابزار در اختیار کاربر قرار می‌دهد به عنوان یکی از پیش‌نیازهای اصلی در بکارگیری اصولی و کاربردی از آن بشمار می‌رود و مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی نیز می‌بایستی با درک صحیح این موضوع نسبت به آموزش کارکنان خود در این موارد دقت نظر داشته باشند.
عظیمی در خصوص مشکلات ناشی از این عدم آگاهی ادامه داد: متاسفانه امروزه شاهد هستیم که در برخی از سازمان‌ها بدون توجه به نوع ارتباط با فضایی بیرونی و نیز عدم آگاهی در نحوه بکارگیری برخی از این ابزارها در ایجاد تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، مشکلاتی بوجود آمده و هر دو طرف این موضوع یعنی سازمان و مخاطب از عدم شکل‌گیری ارتباطی سازنده گله‌مند هستند و این موضوع در حالی رخ می‌دهد که با یک بررسی ساده و ابتدایی می‌توان با شناسایی صحیح نیازهای اصلی مخاطبان سازمان این نقیصه را برطرف نمود.
رییس مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر در انتها نقش و كاركرد رسانه‌های اجتماعی را در آسان‌سازي دستيابي به حجم وسيعي از اطلاعات و خدمات مورد نیاز سازمان و مخاطبان موثر دانست و افزود: رسانه‌‌های اجتماعی فرصت‌هاي مناسبي را براي آگاهي و تصميم‌گيري مديريت سازمان‌ها در خصوص نیازسنجی از نحوه تعامل با مخاطبان و ایجاد حس رضایتمندی در آنها را فراهم آورده است، از سوی دیگر مخاطبان سازمان‌ها نیز با پیگیری دستاوردها و اخبار سازمان مطبوع خود می‌توانند با ایجاد تعاملی دوسویه علاوه بر آگاهی در خصوص این دستاوردها، به نحوی صحیح و آگاهانه نسبت به ارایه راهکارها و پیشنهادات موثر خود در راستای ارتقای سازمان مورد نظر گام برمی‌دارند.
لازم به ذکر است پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با موضوع اصلی اثرگذاری و اثرپذیری در رسانه‌های اجتماعی، شهریورماه سالجاری برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.i-pr.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88807453 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

کد: 1440
گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک
نویسنده خبر: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک
[HASIMAGES]
 
تصاویر مرتبط
[IMAGES]
[/HASIMAGES]
امتیاز بندی

 
 
 
ورود به سايت