اخبار و رويدادهای همايش

تاریخ: 1396/06/05 نظرات: 0 نظر نمایش: 57 مرتبه تعداد امتیاز: 0   (Article Rating)
ارایه‌دهندگان مقاله در پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی معرفی شدند

ارایه‌دهندگان مقاله در پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی معرفی شدند

ارایه‌دهندگان مقاله در پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی که با موضوع اصلی اثرگذاری و اثرپذیری در رسانه‌های اجتماعی در تاریخ یازدهم شهریورماه سالجاری برگزار می‌شود، معرفی شدند.

بهنام تقی‌پور، دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: به منظور آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه روابط‌عمومی، در پنجمین دوره این کنفرانس در تلاشیم تا ضمن بررسی موضوعات روز در حوزه رسانه‌های اجتماعی و تاثیرات آنها بر تعاملات فردی و سازمانی به نقش این رسانه‌ها در بخش‌های مختلفی همچون همسوسازی مخاطب، بازاریابی و تبلیغات اشاره کنیم.
دبیر اجرایی پنجمین کنفراس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی ادامه داد: به همین منظور مقاله آینده تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی توسط جناب آقای دکتر محمود دهقان طرزجانی، مقاله ایجاد الگوهای نوین ارتباطی توسط جناب آقای دکتر بهزاد حسین عباسی، مقاله خلق ارزش در بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی توسط دکتر حمید شکری خانقاه و مقاله همسوسازی مخاطب در رسانه‌های اجتماعی توسط جناب آقای دکتر محمدرضا بستانی عناوین چهار مقاله هستند که در این کنفرانس ارایه خواهد شد.
تقی‌پور در ادامه از برگزاری پنلی تخصصی با موضوع رفتارشناسی مخاطب در رسانه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: تجربه برگزاری پنل‌ در ادوار گذشته و مشارکت فعال شرکت‌کنندگان کنفرانس در مباحث مطرح شده، دلیلی شد تا برگزاری این پنل تخصصی که با حضور اساتید صاحب‌نام حوزه‌های مختلف همراه خواهد بود نیز به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این کنفرانس در نظر گرفته شود.
تقی‌پور در پایان از تمامی علاقمندان به موضوعات مطرح شده درخواست تا با مراجعه به سایت www.i-pr.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88807453 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

کد: 1442
گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک
نویسنده خبر: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک
[HASIMAGES]
 
تصاویر مرتبط
[IMAGES]
[/HASIMAGES]
امتیاز بندی

 
 
 
ورود به سايت