اخبار و رويدادهای همايش

تاریخ: 1396/06/06 نظرات: 0 نظر نمایش: 52 مرتبه تعداد امتیاز: 0   (Article Rating)
بکارگیری رسانه‌های اجتماعی خلق ارزش در بازاریابی محتوا را به‌دنبال خواهد داشت

بکارگیری رسانه‌های اجتماعی خلق ارزش در بازاریابی محتوا را به‌دنبال خواهد داشت

استفاده از روش‌های نوین ارتباطی و بکارگیری رسانه‌های اجتماعی از جمله موضوعات مهمی هستند که افزایش اثربخشی و خلق ارزش در بازاریابی محتوا را امکان‌پذیر خواهند کرد.

مازیار ناظمی، رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان در آستانه برگزاری پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: با توجه به این موضوع که تمامی اقدامات و فرآیندهای یک سازمان اعم از ارایه خدمات، تولید محصولات و محتوای متنوع، دستاوردهای علمی و یا سایر موضوعات دیگر، در راستای ارتقای حس رضایتمندی مشتری و در نهایت کسب سود مالی و یا معنوی به وقوع می‌پیوندد، بازاریابی محتوا برای محصولات در کنار تعیین استراتژی صحیح برای این نوع از بازاریابی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.
ناظمی ادامه: در بازاریابی محتوا تولید محتوای مناسب نیازمند در نظر گرفتن شرایط رقابتی و تحولات بازار سرمایه و تطبیق آن با شرایط روز جامعه است تا در جذب هر چه بیشتر مخاطبان جدید و نگه داشتن مشتریان قدیمی موثمرثمرتر باشد.
وی با اشاره به نقش روابط‌عمومی‌ها در بازاریابی محتوا گفت: بدون شک در این راه بخش روابط‌عمومی‌ سازمان می‌تواند با در نظر گرفتن اطلاعات کاملی که از شرایط سازمان متبوع خود دارد، ضمن دریافت بازخوردهای بیرونی و نقطه نظرات مخاطبان، در تعیین استراتژی و روش‌های اجرای بازاریابی محتوا نقش کلیدی را ایفا کند.
رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان در پایان از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین ابزارها در بازاریابی محتوا نام برد و افزود: با توجه به این موضوع که استفاده از متن، تصویر و فیلم یکی از متداول‌ترین روش‌های مرسوم در بازاریابی محتوا به‌شمار می‌روند و همچنین با در نظر گرفتن این مهم که امروزه رسانه‌های اجتماعی به جزء لاینفک زندگی افراد جامعه مبدل شده‌اند، استفاده هوشمندانه از این رسانه‌ها به سبب امکان ارایه مدیاهای مختلف و متنوع، می‌تواند علاوه بر جلب نظر هر چه بیشتر مخاطبان، باعث خلق ارزش در بازاریابی محتوا شوند.
لازم به ذکر است پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با موضوع اصلی اثرگذاری و اثرپذیری در رسانه‌های اجتماعی، یازدهم شهریورماه سالجاری برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.i-pr.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88807453 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

کد: 1444
گروه: اخبار دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک
نویسنده خبر: دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک
[HASIMAGES]
 
تصاویر مرتبط
[IMAGES]
[/HASIMAGES]
امتیاز بندی

 
 
 
ورود به سايت