فرصت بینظیر برای پیش‌ فروش آپارتمان های معتبر در منطقه چیتگر

0

بررسی وضعیت تأسیسات و نگهداری ملک

بحث های زیادی در مورد سرمایه گذاری در ملک و اینکه چگونه می تواند آزادی مالی به ارمغان آورد وجود دارد. در حالی که ما می دانیم که این کار مستلزم کار سخت، تحقیق و شاید کمی شانس است، لازم است بدانیم که کسب درآمد از املاک و مستغلات یک چیز مطمئن نیست. امروز، ما به چند روش اساسی در مورد چگونگی کسب درآمد مردم از قاعده رایج برای تلنگر این است که کم بخر و بالا بفروش اغلب، سرمایه گذاران توافق می کنند که پیشرفت های آینده را با قیمت مشخصی از توسعه دهندگان خریداری کنند.

بررسی وضعیت تأسیسات و نگهداری ملک

سرمایه گذار باید بتواند به این ترتیب،آژانس املاک همایش سرمایه گذار باید برای انتخاب ملکی که ارزش پیش بینی شده آن بیشتر از هزینه های خرید و نگهداری ملک باشد، بصیر باشد. همه این عوامل در کنار هم قطعا را به یک سرمایه گذاری امیدوارکننده در املاک تبدیل می کند.توجه داشته باشید که املاک تکمیل شده را نیز می توان برای کسب سود ورق زد. این اغلب با خرید املاک کم ارزش و یا فرسوده، بازسازی آنها برای افزایش ارزش و سپس فروش آنها برای سود انجام می شود.اجاره به امانت یا کالا به در ازای پرداخت های منظم به مالک گفته می شود.

بررسی نزدیکی به امکانات عمومی

در تجارت املاک و مستغلات، سرمایه گذاران اغلب املاک را در مناطق کلیدی خریداری می کنند و آنها را اجاره می دهند تا درآمدی منظم و غیرفعال در قالب هزینه های اجاره از به دست آورند.یک مثال رایج خانه هایی است که در مناطق اطراف دانشگاه ها و به خوابگاه برای دانشجویان تبدیل می شوند. پس از امضای قرارداد اجاره، اتاق ها در ازای هزینه های ماهانه اجاره به دانشجویان اجاره داده می شود.به طور طبیعی، مالکان باید چندین هزینه را متحمل شوند، به خصوص اگر در حال خرید ملک جدید باشند.

بررسی نزدیکی به امکانات عمومی

برای املاک جدید، مالکان باید علاوه بر هزینه های نگهداری، هزینه های ورودی را نیز بپردازند. هزینه های نگهداری شامل هزینه های نوسازی، هزینه های بیمه و مالیات است. از آنجایی که مالکان ملک را نمی فروشند در عرض 5 سال پس از خرید، آنها ملزم به پرداخت نیستند. با این حال، درآمد اجاره آنها از طریق مالیات بر درآمد، مالیات ارزیابی و اجاره بهای مالیات مشمول مالیات می شود.اجاره برای سود بلند مدت در نظر گرفته شده است. تخمین زده می شود که تقریباً سال طول می کشد تا بازدهی پایدار و سالم از اجاره به دست آورید.

قدردانی اموال

با این حال، اجاره یک راه خوب برای به دست آوردن از نگهداری املاکی است که هنوز ارزش زیادی به دست نیاورده اند.بازپرداخت نقدی یا رهن مجدد به تغییر ساختار وام به وام جدید با ویژگی های جدید شامل تاریخ سررسید جدید، نرخ بهره یا پرداخت های ماهانه اشاره دارد. قبل از مطالعه پیش رو، کمی وقت بگذارید تا در مورد اینکه دقیقاً به چه غیرفعال از طریق اجاره و یا گسترش سبد دارایی خود از استفاده می کنند. مثال زیر نحوه انجام این کار را پس از اجرای محدودیت در بازپرداخت نقدی نشان می دهد.

قدردانی اموال

سرمایه گذار ملکی به ارزش با استفاده از وام رهنی به ارزش درصد خریداری می کند. پس ازمبلغ وام است. خلاصه این وام به شرح زیر است :در آن نقطه پس از وام، ارزش ملک به افزایش یافت. سپس سرمایه ‌گذار تصمیم می‌گیرد وام خود را از طریق بانک تامین مالی کند فرض کنید که وام جدید دارای همان دوره تصدی و نرخ بهره در سال باشد.از این رو، بانک اکنون وام معوق سرمایه گذار با شرایط زیر پرداخت می کند:این بدان معناست که صرفاً با نگهداری ملک، سبد دارایی سرمایه گذار افزایش یافته است. معناست بازار املاک چیست.

خط آخر

سرمایه گذاران برای کسب درآمد و از آنجایی که او هزار تومانی را پرداخت کرده است، حق دارد این مبلغ را علاوه بر درصدی از ارزش قدردانی شده کند. به این معنی که کل ارزش نقدی او به شرح زیر است:سرمایه‌ گذار معمولاً ملک خود را اجاره می‌دهد تا اقساط ماهانه را پوشش دهد و تا زمانی که بتواند ملک را برای سود بفروشد.در همین حال، ارزش ملک همچنان افزایش خواهد یافت. به این ترتیب، اگر در هر نقطه ای بخواهد به پرداخت وام مسکن خود پایان دهد، می تواند ملک را بفروشد تا وام مسکن را پرداخت کند .

علاوه بر این، اگر سرمایه ‌گذار نیاز فوری به وجه نقد جمع ‌آوری ‌شده نداشته باشد، می‌تواند با خرید ملک دیگری آن را مجدداً سرمایه‌ گذاری کند که به ارزش سبد دارایی‌ اش می‌افزاید. علاوه بر این، حتی پس از پرداخت وام می توان وام را به صورت نقدی مجدداً تأمین مالی کرد.تامین مالی مجدد ملک شما می تواند منجر به افزایش اقساط و مدت زمان تصدی طولانی شود. مطمئن شوید که هدف از تامین مالی مجدد دارایی فعلی خود را بسنجید و اگر استراتژی محکمی برای حفظ مالی خود در دراز مدت دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *