مشاوره متخصصانه در امور مسکن با آژانس املاک همایش

0

معیارهای انتخاب ملک در پروژه‌های ساخت و ساز

ارزش املاک و مستغلات آنها در سال های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.با این حال، یادآوری این نکته ضروری است که بازار املاک و مستغلات در حال نوسان مداوم است و سالی که ممکن است به عنوان شهر برتر برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شود، ممکن است سال بعد مشابه نباشد.قبل از انتخاب سرمایه گذاری، معمولاً انجام یک مطالعه گسترده در مورد شرایط و روندهای فعلی بازار ضروری است برای درآمد اجاره و نرخ اشغال کدامند. بازارهای بهینه برای بهترین بازارها ارزش ملک و نرخ قدردانی دارند.

معیارهای انتخاب ملک در پروژه‌های ساخت و ساز

درآمد اجاره و نرخ اشغال ممکن است پیش فروش برج های منطقه 22 بر اساس شرایط اقتصادی فعلی و تقاضا برای مسکن نوسان داشته باشند. رشد قوی اشتغال، گسترش جمعیت و نرخ پایین مشاغل خالی معمولاً با افزایش درآمد اجاره و نرخ اشغال مرتبط است.در که چندین یا پست نظامی دارند، مسکن اجاره ای اغلب تقاضای زیادی دارد. شهرهایی هستند که از بازارهای اجاره ای قوی در دارند سه شهر دیگر با بازارهای اجاره پررونق در سال های اخیر هستند.با این حال، قبل از انتخاب سرمایه گذاری، انجام تحقیق در مورد شرایط و روندهای فعلی بازار ضروری است.

پروژه‌های مسکونی جدید و بازار ملک

قوانین و مقررات مالیاتی حاکم بر سرمایه گذاری املاک ممکن است در شهر و متفاوت باشد.به طور کلی، درآمد اجاره و عایدی سرمایه از فروش یک ملک مشمول مالیات بر درآمد فدرال برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات است. علاوه بر این، اکثر قوانین و مقررات مالیات بر درآمد خود را دارند. برخی از شهرها و ممکن است برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات برای بهره وام مسکن و مالیات بر دارایی کسر مالیات بدهند. برخی از نیز قوانینی دارند که اختیارات دولت های محلی را برای وضع مالیات می کند.

پروژه‌های مسکونی جدید و بازار ملک

اجاره‌های کوتاه ‌مدت مانند مواردی که ممکن است مشمول مالیات‌ها و محدودیت‌های اضافی در برخی شهرها شوند. قبل از سرمایه گذاری در اجاره های کوتاه مدت، سرمایه گذاران باید از این قوانین آگاه باشند.همیشه با یک کارشناس مالیاتی تماس بگیرید که با قوانین و مقررات منحصر به فرد شهر و که در آن در املاک سرمایه گذاری می کنید آشنا است.قوانین و محدودیت های منطقه بندی برای توسعه املاک و مستغلات در شهرهای برتر چیست قوانین منطقه بندی توسعه املاک و مستغلات در شهر و متفاوت است و می تواند.

پیش‌ خرید مسکن و منطقه‌ شناسی

مقررات منطقه‌ بندی استفاده از زمین، انواع املاک و تراکم توسعه را کنترل می‌کند.هر دسته بندی منطقه بندی مسکونی، تجاری، صنعتی و غیره  قوانین خاص خود را دارد.یک منطقه مسکونی ممکن است فقط اجازه اقامت یک خانواده و سازه های چند واحدی را بدهد، را مجاز سودآوری یک ملک تأثیر بگذارد. کند.مناطق پوششی محدودیت هایی را به منطقه بندی پایه در شهرهای خاص اضافه می کنند.یک منطقه پوشش تاریخی ممکن است ساخت و ساز جدید را برای استفاده از سبک‌ها یا مصالح خاص کند.

پیش‌ خرید مسکن و منطقه‌ شناسی

قبل از سرمایه گذاری در مورد مقررات و منطقه تحقیق کنید.یک مشاور املاک یا می تواند به شما کمک کند. در حالی که یک منطقه تجاری ممکن است ساختمان های اداری و خرده فروشی ندارد. با این وجود، املاک اجاره ای چند خانواری در طول قوی ترین بخش باقی ماندند. آنها به احتمال زیاد از طریق ، به ثروت برای سرمایه گذاران ادامه خواهند داد. می کنند که کاهش کمتری در بازارهای املاک و مستغلات در سراسر کشور وجود داشته باشد و پیش بینی می کنند که نرخ ها و قیمت های سرمایه گذار در طول تثبیت خواهد شد.

خط آخر

بهترین مکان برای سرمایه گذاری استراتژیک در املاک و مستغلات در سه شاخصی که بیش از همه توصیه‌های ما برای نقطه اصلی سرمایه ‌گذاری در املاک در سراسر کشور را شامل می‌شود، رشد جمعیت، رشد شغل و رشد درآمد است . این مقاله به روندهای تاریخی این سه شاخص می پردازد تا به مکان ما برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در در سال  و پس از آن برسد. این شاخص ها منحصر به لیست ما نیستند. بر اساس این عوامل اگرچه پیش بینی آینده تا حدودی می توانید نقاط مهم دیگری را در سراسر کشور یا جهان پیدا کنید.

نگاه کردن به یک است، روندهای تاریخی شاخص معتبری از روندهای احتمالی آینده هستند. سه شاخص رشد جمعیت، رشد درآمد، و رشد شغل به اندازه یک تغییر نمی کنند. آنها ثابت کرده اند که شاخص های قابل اعتمادی از فرصت های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند که باعث ایجاد ثروت می شوند. آنها به عنوان شاخص های پیش بینی قابل اعتماد هستند زیرا تغییر روندها چندین دهه طول می کشد.بهترین مکان برای ایجاد ثروت جایی است که جمعیت رشد می کند، درآمد رشد می کند و مشاغل رشد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *